CONDICIONS de CONTRACTACIÓ
La reserva d'un espai d'expositor s'haurà de fer a través d'aquesta pàgina web.
Per poder iniciar la contractació, cal estar registrat o donar-se d'alta com a nou usuari de l'Àrea privada.
TERMINIS de CONTRACTACIÓ
* De l'11 de desembre 2018 al 6 de gener 2019:
Enviament de sol·licituds de participació al Market Trufforum.
* Dia 7 de gener 2019:
Notificació per part de l'organització de l'acceptació o denegació de les sol·licituds.
* Fins l'11 de gener 2019:
Realització del pagament (pagament on-line amb targeta a la vostra àrea privada)
Horaris expositors
Dissabte 26 de gener: de 10h a 14h i de 16h a 21h
Diumenge 27 de gener: de 10h a 14h
Muntatges expositors
Divendres 25 de gener: de 17h a 20.00h
Desmuntatges expositors
Diumenge 27 de gener: a partir de les 14h fins a les 17h
TARIFA de PARTICIPACIÓ
Espai Expositor: | 198,00€ |
L'organització posarà a disposició de les empreses expositores el següent material:
- Taula de 200cm de llarg x 80cm de fondària amb estovalles negres
- 1 cartell mida Din-A4 de sobretaula amb el nom de l'empresa expositora
*Aquells expositors que ho sol·licitin prèviament, podran disposar de connexió elèctrica monofàsica
INSCRIPCIONS i DOCUMENTACIÓ
Tots els participants, pel sol fet de tramitar la sol·licitud de reserva d'espai, estan obligats a complir el Reglament de Participació.
Durant el procés d'inscripció, caldrà adjuntar els següents documents com a requisit obligatori:
Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies
© 2024 Lasevaweb Global Web Services S.L. TOTS ELS DRETS RESERVATS