informació Expositors | Market Trufforum 2020

CONDICIONS de CONTRACTACIÓ

La reserva d'un espai d'expositor s'haurà de fer a través d'aquesta pàgina web.
Per poder iniciar la contractació, cal estar registrat o donar-se d'alta com a nou usuari de l'Àrea privada.


TERMINIS de CONTRACTACIÓ

* Del 9 de desembre 2019 al 8 de gener 2020:
  Enviament de sol·licituds de participació 
 

* Dia 13 de gener 2020:
  Notificació de l'acceptació o denegació de sol·licituds per part de l'organització

* Fins l'17 de gener 2020:

  Realització del pagament (pagament on-line amb targeta a la vostra àrea privada)

Horari muntatges expositors
Divendres 24 de gener: de 10h a 16.00h
Horari desmuntatges expositors
Diumenge 26 de gener: de 14h a 17h 

Horari d'obertura expositors 
Divendres 24 de gener de 19h a 21h.
Dissabte 25 de gener: de 10h a 14h i de 16h a 21h
Diumenge 26 de gener: de 10h a 14h



TARIFA de PARTICIPACIÓ

 Espai Expositor: 198,00€

*10% IVA no inclòs

L'organització posarà a disposició de les empreses expositores el següent material:

- Taula de 200cm de llarg x 80cm de fondària amb estovalles negres
- 1 cartell mida Din-A4 de sobretaula amb el nom de l'empresa expositora

*Aquells expositors que ho sol·licitin prèviament, podran disposar de connexió elèctrica monofàsica

INSCRIPCIONS i DOCUMENTACIÓ

Tots els participants, pel sol fet de tramitar la sol·licitud de reserva d'espai, estan obligats a complir el Reglament de Participació

Durant el procés d'inscripció, caldrà adjuntar els següents documents com a requisit obligatori:

  1. Rebut que acrediti estar donat d’alta a la Seguretat Social
  2. Rebut que acrediti la tinença d’una assegurança de responsabilitat civil
  3. Registre sanitari de l'activitat
  4. Carnet de manipulador d’aliments




Documents relacionats