Informació expositors 2020

CONDICIONS de CONTRACTACIÓ 2020
La reserva d'un espai a la fira s'haurà de fer a través d'aquesta mateixa pàgina web.
Per poder iniciar la contractació, cal estar registrat com a usuari de l'Àrea privada

*La reserva inclou corrent elèctric fins a 1,1kw. Si es necessita més potència, s'ha de contractar a part.
*És necessari portar un allarguis de 15m mínim amb connexió tipus Cetac

TERMINIS de CONTRACTACIÓ 2020

* Del 27 de JULIOL al 21 de SETEMBRE:
Enviament de sol·licituds per poder participar a la fira.
* A partir del 21 de SETEMBRE:
Notificació per part de l'organització de l'acceptació o denegació de les sol·licituds.
* Fins el 9 de NOVEMBRE:
Realització del pagament (pagament on-line amb targeta a la vostra àrea privada)

Horaris de la fira
Del 5 al 8 de desembre: de 10.00h a 20.00h
Muntatges expositors
Dia 4 de desembre: de 9.00h a 19.00h
Desmuntatges expositors
Dia 8 de desembre: a partir de les 20.00h
Dia 9 de desembre: de 9.00h a 18.00h

TARIFES 2020

ARTESANIA –espai mínim de contractació
3 metres lineals: 153,01€ (metre extra: 64,20€)

HERBES –espai mínim de contractació
4 metres lineals: 481,50€ (metre extra: 150,87€)

ALIMENTACIÓ –espai mínim de contractació
3 metres lineals: 512,53€ (metre extra: 212,93€)

TAVERNES –espai mínim de contractació
4 metres lineals: 816,41€ (metre extra: 254,66€)

*Preus sense IVA 

 CONCURS de PARADES EXPOSITORS 
Recordem als expositors que, pel sol fet d’exposar al Mercat Medieval Vic, entraran a formar part del Concurs de parades convocat per la organització. La finalitat d'aquest concurs és la de premiar aquelles parades més ben valorades, atenent a criteris que atorgaran puntuació a diferents aspectes de l’espai expositiu, com poden ser les disfresses, la decoració o els productes, entre d’altres.

Les 3 parades més ben valorades, seran premiades amb bonificacions del 100%, 50% i 25% a les seves inscripcions al proper Mercat Medieval Vic.

Consultar aqui les bases del concurs


INSCRIPCIONS i DOCUMENTACIÓ

Us recordem que tingueu preparada la documentació que caldrà adjuntar com a requisit obligatori durant el procés d'inscripció:

Fotografia/es de la parada
- Declaració Responsable,
 que us podeu descarregar aquí (escolliu model segons la vostra zona):
     
Declaració Responsable sectors alimentació, tavernes i herbes 
      
Declaració Responsable sector artesania
- Codi Sanitari *sectors Alimentació i Herbes
- Acreditació de producció artesanal *sectors Alimentació i Artesania

Consulta el reglament de la fira a la documentació relacionada a peu de pàgina

Documents relacionats