Informació expositors

La sol·licitud de reserva d'un espai s'ha de fer a través d'aquesta pàgina web 

TERMINIS de CONTRACTACIÓ

* Fins el 23 de novembre 2018:
Enviament de sol·licituds per poder participar a la fira

* Fins el 27 de novembre 2018:
Notificació per part de l'organització de l'acceptació o denegació de sol·licituds

* Fins el 5 de desembre 2018:
Realització del pagament (pagament on-line amb targeta a la vostra àrea privada)


TARIFA de CONTRACTACIÓ

Tarifa de participació: 66,-€ /per espai (iva inclòs) 
*L'espai inclou una parada de fusta de 3mx2m, amb taula, tendal i mantell.  

Muntatges/desmuntatges 

Muntatges: divendres dia 14/12/18 a partir de les 15'00h
Desmuntatges: dissabte dia 15/12/18 a partir de les 20'00h

INSCRIPCIONS i DOCUMENTACIÓ

Recordeu que per poder iniciar la contractació, caldrà estar prèviament registrat com a usuari de l'àrea privada.
Durant el procés d'inscripció, caldrà adjuntar la següent documentació:

- Còpia de la vostra assegurança de responsabilitat civil *obligatori
- Imatge/s
del producte d'exposició *obligatori
- Carnet d'artesà *opcional

          Consuteu el reglament de la fira a "documents relaciots" a final de pàgina

Documents relacionats