AQUÍ POTS SOL·LICITAR LA CONTRACTACIÓ ALS SEGÜENTS ESPAIS DURANT LA CELEBRACIÓ DEL MERCAT DE MÚSICA VIVA DE VIC:
- ESPAI "FOOD TRUKCS"
- BARRES DE BAR EL SUCRE
- PARADES GASTRONÒMIQUES
- PARADES ARTESANIA
- FIRA DEL DISC
CONTRACTACIÓ D'UN ESPAI A LA ZONA "FOOD TRUCKS"
Espai ubicat a la zona de l'Atlàntida per donar servei per menjar al públic que assisteix a les actuacions programades a la carpa vermella i a la carpa negra.
Les dates i horaris d'obertura al públic de la zona de "food trucks" serà:
- dimecres 14 de setembre d’11:00 h a 00:30 h
- dijous 15 de setembre d’11:00 h a 00:30 h
- divendres 16 de setembre d’11:00 h a 00:30 h
- dissabte 17 de setembre d'11:00 h a 15:00 h
La sol·licitud de reserva d'un espai s'ha de fer a través d'aquesta pàgina web.
TERMINIS de CONTRACTACIÓ:
- Enviament de la sol·licitud per participar com a "food truck" al MMVV, del 27 de juny fins al 25 de juliol
- Notificació per part de l'organització d'acceptació o denegació de la sol·licitud, fins al 1 d'agost
- Pagament de l'espai contractat (pagament on-line amb targeta l'àrea privada), fins al 29 d'agost
TARIFA MÍNIMA de CONTRACTACIÓ: 321 € +IVA
MUNTATGES / DESMUNTATGES:
Muntatge: Les instal·lacions hauran d'estar acabades i en funcionament a partir de les 11:00 h del dimecres dia 14 de setembre. Els muntatges es podran iniciar a partir de les 8:00 h del mateix dia.
Desmuntatge: L'espai haurà de quedar desallotjat i net abans de les 00:00 h del dissabte dia 17 de setembre.
INSCRIPCIONS i DOCUMENTACIÓ:
Per poder posar en marxa la contractació de l'espai caldrà prèviament estar registrat com a usuari de l'àrea privada.
Abans de començar la contractació, llegiu-vos atentament el Reglament general de l'espai:
> Veure el reglament
Durant el procés d'inscripció, es demanarà com a requisit obligatori, adjuntar la següent Declaració Responsable, que prèviament haureu d'haver omplert i signat:
> Descarregar Declaració Responsable
També serà necessari adjuntar a la sol·licitud:
- còpia del vostre Codi Sanitari i
- catàleg/fotos del "food truck"
CONTRACTACIÓ D'UN ESPAI D'ALIMENTACIÓ
Parades d'alimentació ubicades als diferents espais d'influència del Mercat de Música Viva de Vic per donar servei per menjar al públic que assisteix a les actuacions programades als escenaris més propers (Plaça dels Sants Màrtirs i Plaça dels Pes)
Les dates i horaris d'obertura de les parades d'alimentació s'ajustaran al programa oficial d'actuacions del Mercat de Música Viva de Vic d'enguany:
Plaça dels Sants Màrtirs:
- dijous 15 de setembre de 18:00 h a 00:30 h
- divendres 16 de setembre de 18:00 h a 00:30 h
- dissabte 17 de setembre d'11:00 h a 00:30h
Plaça de Pes:
- divendres 16 de setembre de 18:00 h a 00:30 h
- dissabte 17 de setembre de 18:00 h a 00:30 h
La sol·licitud de reserva d'un espai s'ha de fer a través d'aquesta pàgina web.
TERMINIS de CONTRACTACIÓ:
- Enviament de sol·licitud per participar com a parada d'alimentació al MMVV, del 27 de juny fins al 25 de juliol
- Notificació per part de l'organització d'acceptació o denegació de la sol·licitud, fins a l’1 d'agost
- Pagament de l'espai contractat (pagament on-line amb targeta l'àrea privada), fins al 29 d'agost
TARIFA MÍNIMA de CONTRACTACIÓ: 321 € +IVA
MUNTATGES / DESMUNTATGES:
Muntatge: Totes les instal·lacions hauran d'estar acabades i en funcionament a partir de les 17:00 h del dijous dia 15 de setembre. Els muntatges es podran iniciar el mateix dijous al matí a partir de les 10:00 h.
Desmuntatges: L'espai haurà de quedar desallotjat i net abans o el mateix diumenge dia 18 de setembre.
INSCRIPCIONS i DOCUMENTACIÓ:
Per poder posar en marxa la contractació de l'espai caldrà prèviament estar registrat com a usuari de l'àrea privada.
Abans de començar la contractació, llegiu-vos atentament el Reglament general de l'espai:
> Veure el reglament
Durant el procés d'inscripció, es demanarà com a requisit obligatori, adjuntar la següent Declaració Responsable, que prèviament haureu d'haver omplert i signat:
> Descarregar Declaració Responsable
També serà necessari adjuntar a la sol·licitud:
- còpia del vostre Codi Sanitari i de venda ambulant
- catàleg i fotos de la parada, on es pugui observar clarament l'estètica de la parada gastronòmica i la tipologia de menjar que s'oferirà.
CONTRACTACIÓ D'UN ESPAI DE BARRA DE BAR AL SUCRE
Barres de bar ubicades a la zona de concerts del Sucre per donar servei per menjar al públic que assisteix a les actuacions programades en aquest escenari.
Cada espai disposarà d’un espai de 18 m², format per 2 uts de carpes 3x3 de la marca estrella Damm que proporcionarà l’organització del MMVV.
Les dates i horaris d'obertura de les barres de bar s'ajustaran al programa oficial d'actuacions del Mercat de Música Viva de Vic d'enguany:
- divendres 16 de setembre de 23:00 h a 03:00 h
- dissabte 17 de setembre de 23:00 h a 03:00 h
La sol·licitud de reserva d'un espai s'ha de fer a través d'aquesta pàgina web.
TERMINIS de CONTRACTACIÓ:
- Enviament de sol·licitud per participar com a parada d'alimentació al MMVV, del 27 de juny fins al 25 de juliol
- Notificació per part de l'organització d'acceptació o denegació de la sol·licitud, fins el 1 d'agost
- Pagament de l'espai contractat (pagament on-line amb targeta l'àrea privada), fins al 29 d'agost
TARIFA MÍNIMA de CONTRACTACIÓ: 856 € +IVA
MUNTATGES / DESMUNTATGES:
Muntatge: Totes les instal·lacions hauran d'estar acabades i en funcionament a partir de les 22:00 h del divendres 16 de setembre. Els muntatges es podran iniciar el mateix dijous al matí a partir de les 12:00 h.
Desmuntatges: L'espai haurà de quedar desallotjat i net abans o el mateix diumenge dia 18 de setembre.
INSCRIPCIONS i DOCUMENTACIÓ:
Per poder iniciar la contractació de l'espai caldrà prèviament estar registrat com a usuari de l'àrea privada.
Abans d'iniciar la contractació, llegiu-vos atentament el Reglament general de l'espai:
> Veure el reglament
Durant el procés d'inscripció, es demanarà com a requisit obligatori, adjuntar la següent Declaració Responsable, que prèviament haureu d'haver omplert i signat:
> Descarregar Declaració Responsable
També serà necessari adjuntar a la sol·licitud:
- còpia del vostre Codi Sanitari i de venda ambulant
- catàleg i fotos de la parada, on es pugui observar clarament l'estètica de la parada gastronòmica i la tipologia de menjar que s'oferirà
CONTRACTACIÓ D'UN ESPAI A LA ZONA D'ARTESANIA
Parades d'artesania ubicades a la Plaça del Pes (Plaça Major) zona d'influència del Mercat de Música Viva de Vic. Les dates i horaris d'obertura de les parades d'artesania s'ajustaran al programa oficial d'actuacions del Mercat de Música viva d'enguany:
Plaça del Pes (Plaça Major):
- divendres 16 de setembre de 10:00 h a 23:00 h
- dissabte 17 de setembre de 16:00 h a 23:00 h *dissabte 17 fins les 16:00h queda exclòs
La sol·licitud de reserva d'un espai s'ha de fer a través d'aquesta pàgina web.
Cal remarcar que la Fira és únicament de productes artesans i que aquests han d'haver estat elaborats totalment pel mateix artesà que els vengui. Es donarà prioritat als treballs elaborats com a peces úniques i amb materials ecològics. No s'admetran productes dubtosos en quant a qualitat i elaboració artesanal pròpia.
TERMINIS de CONTRACTACIÓ:
- Enviament de sol·licitud per participar com a parada d'artesania al MMVV, del 27 de juny fins al 25 de juliol
- Notificació per part de l'organització d'acceptació o denegació de la sol·licitud, fins el 1 d'agost
- Pagament de l'espai contractat (pagament on-line amb targeta l'àrea privada), fins al 29 d'agost
TARIFA MÍNIMA de CONTRACTACIÓ:
Tarifa de participació: 53 € +IVA per parada, de màxim 3 ml.
Cada expositor serà responsable de la il·luminació de la seva parada, amb el benentès que l'organització no reposarà cap bombeta i que mai podran superar els 200 vats de potència que hauran de ser de baix consum.
MUNTATGES / DESMUNTATGES:
Muntatges: els muntatges es podran iniciar el mateix divendres 16 de setembre al matí a partir de les 8:00 h.
Desmuntatges: les parades hauran de desocupar la via pública el mateix dissabte 17 de setembre a última hora del vespre.
El dissabte 17 de setembre, no està permès tenir la parada muntada fins a les 16:00h.
INSCRIPCIONS i DOCUMENTACIÓ:
Per poder iniciar la contractació de l'espai caldrà prèviament estar registrat com a usuari de l'àrea privada.
Abans d'iniciar la contractació, llegiu-vos atentament el Reglament general de l'espai:
> Veure el reglament
Durant el procés d'inscripció, serà necessari adjuntar a la sol·licitud:
- catàleg i fotos de la parada d'artesania, on es pugui observar clarament l'estètica de la parada i la tipologia de producte que s'ofereix.
- Adjuntar la següent Declaració Responsable, que prèviament haureu d'haver omplert i signat:
> Descarregar Declaració Responsable
CONTRACTACIÓ D'UN ESPAI A LA FIRA DEL DISC
Parades de la Fira del Disc ubicades a la Plaça Major (sota les voltes), zona d'influència del Mercat de Música Viva de Vic. Les dates i horaris d'obertura de les parades de la Fira s'ajustaran al programa oficial d'actuacions del Mercat de Música:
Plaça Major (sota les voltes):
- divendres 16 de setembre de 10:00 h a 23:00 h
- dissabte 17 de setembre de 16:00 h a 23:00 h *dissabte 17 fins les 16:00h queda exclòs
- diumenge 18 de setembre de 10:00 h a 20:00 h
La sol·licitud de reserva d'un espai s'ha de fer a través d'aquesta pàgina web.
Cal remarcar que la Fira és únicament de discs i productes relacionats amb la música.
TERMINIS de CONTRACTACIÓ:
- Enviament de sol·licitud per participar com a parada d'alimentació al MMVV, del 27 de juny fins al 25 de juliol
- Notificació per part de l'organització d'acceptació o denegació de la sol·licitud, fins a l’1 d'agost
- Pagament de l'espai contractat (pagament on-line amb targeta l'àrea privada), fins al 29 d'agost
TARIFA MÍNIMA de CONTRACTACIÓ:
Tarifa de participació: 107 € +IVA per parada, de màxim 6ml.
MUNTATGES / DESMUNTATGES:
Muntatges i desmuntatge dels espais es faran en el marge de temps de mitja hora (abans i/o després) dels horaris establerts.
No es podrà circular amb cap mena de vehicle per la Plaça Major durant l'horari de la fira.
El dissabte 17 de setembre, no està permès tenir la parada muntada fins a les 16:00h.
INSCRIPCIONS i DOCUMENTACIÓ:
Per poder posar en marxa la contractació de l'espai caldrà prèviament estar registrat com a usuari de l'àrea privada.
Abans de començar la contractació, llegiu-vos atentament el Reglament general de l'espai:
> Veure el reglament
Durant el procés d'inscripció, serà necessari adjuntar a la sol·licitud:
- catàleg i fotos de la parada de la fira del disc, on es pugui observar clarament l'estètica de la parada i la tipologia de producte que s'ofereix.
- Adjuntar la següent Declaració Responsable, que prèviament haureu d'haver omplert i signat:
> Descarregar Declaració Responsable
Avís legal | Política de privacitat | Política de cookies
© 2022 Lasevaweb Global Web Services S.L. TOTS ELS DRETS RESERVATS